Länge sedan sist...

Håller på att fylla i ett schema man måste göra för att åka in i USA. Men nu strular det lite som vanligt.. Är trött idag, jobbat hela veckan och alltid varit ngt efter jobbet, + varetellning på onsdagkvällen och två timmar förra söndagen.. Men har vart ganska bra veckor sedan jag kom hem från semestern. Jobbade på tre konserter första veckan, rihanna, olav nielsen och gjengen och kaizers orchestra (om det nu stavas så).. Så det var kul :) Sen har det vart jobb och mest häng :)

Härligt med lite nya program, snart börjar ensam mamma söker (inte på söndagar längre :O) även idol och så håller jag på att kollar på true blood säsong 4.. Men nu fick jag reda på att jag ska börja tidigt imorrn så ska nog sova snart.. Ha det gott så ska jag skriva lite oftare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0