Jobb och flytthelg...

Den här veckan har vart uppochner kan man säga.. Allt börja med frid och fröjd, jag o lina hade måndagsmys men sen när jag kom hem hade hon som ska ta över mitt rum skrvit till mig och sagt att hon inte behöver några av mina saker.. Så då fick hon ett mycket irriterat meddelande tillbaka att jag sa att det va dålig stil att komma med detta mindre än en vecka i förväg.. Så nu ska hon köpa sängen o byrån av mig iaf.. Sen la jag upp resten på finn (norges motsvarighet till bocket) så hyllan jag fått av ylva såldes redan nästa dag för 100 kr.. Garderoben skulle en hämta idag fre men har inte hört ngt mer från henne så vi får se hur det blir ´med det.. Dessutom har dom inte tömt våra soptunnor så jag vet inte vad jag ska göra av all boss.. Men lina va en ängel och tog med sig fyra kartonger hem till henne igår. Sen har även elli fyllt år så jag o lina köpte en blomma o hängde på dörrn :) jag hade glömt av det men lina hade koll :P hehe..

Idag ska jag jobba kväll och sen tidigt imorrn, slutar 16.30 och direkt hem till lina och sen kanske på en 25 års fest,, men får bli lugnt för min del eftersom vi ska flytta det sista på söndagen och städa mitt rum :) Ska bli skönt när den här helgen är över.. Syrran ska till Uppsala i helgen, jag är grön av avund.. Hon är även grym som ska springa göteborgsvarvet!

Igår var det världens härligaste höstväder, jättevarmt och skönt,, Tog min kamera innan jobbet och tog några kort :) Väldigt ljua dock men ändå..







Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0