Holy Hellström..

Det stod det i tidningen dagen efter och han live är något i sig :) Vi var ute och grillade innan och sen begav vi oss ner till byn för att hämta ut våra band.. Efter det gick vi till calibar för en drink, han flamberade citroner :P riktigt häftigt, han hade ju tid till det för det var ju bara vi fyra där + 6 stk till :P Vi gick dit efter håkan också och jösses vilken skillnad på folk det va.. Söndagen spenderades i sandviksparken med mercedes och sandra :) Låg o götta oss i solen och bara tjöta.. Sen ner till byn, jag gick ut till nordnes där lina, sofia, fredrik o kalle hängde.. Hämta mitt busskort.. Sen lite hämtmat i solen innan det bar iväg för varetellning,, Gick väldigt snabbt, bara 3 timmar..

Idag har jag sovmorgon, tänkte ta en promenad, men det kliar så i ögonen så jag får se hur det blir.. Ska börja jobba klockan 15.. Har egentligen bara 3 jobbtimmar på måndagar, men bytte min vakt med mercedes idag.. Så det blir ett par extratimmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0