Är förkyld :'(

Jag har gått och blivit förkyld :/ jag blir så hängig och jävlig då.. men lyckades pallra mig igenom jobbdagen från 7-16.. Förra helgen va vi i Oslo och kolla in robyn! Hon va GRYM!! Det hände så mycket kul hela helgen, flyga med sandra, flytoget för 170 nok.. Matlådor som läcker, jag som piper när jag går in i varje butik (pga av ett litet larm som va kvar i mina jeans.. Syrran som ska hitta jacka och utgångar, taxiresor och bara härligt!














Veckan som gått var det mycket jobb, bland annat så hade vi fiske-tema tors-lör och fisken drog in i omsättning 100000 :) Sen på lördagkvällen skulle jag egentligen på jobbfest med hamna hos lina så jag, lina o fredrik gick till en förfest hos några svenskar som fredrik kände.. Sen skulle jag o lina gå ut, men av någon konstig anledning kom lina inte in någonstans och sen dog min mobil och lina tappat sin väska så jag satt o vänta på ett ställe som hette elefanten och i efterhand visade det sig att hon vart på utestället brevid.. men jag fick sällskap av ett trevligt studentgäng :) Söndagen tillbringades i sängen innan det va personalmöte och på kvällen såg vi på film hemma ;)Och nu ät jag förkyld,, men måste gå till jobbet så jag kan träffa ylva o lina efter jobbet imorrn ;d




Kommentarer
Postat av: Sis

Du är så söööt! :)

2011-03-28 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0