Jag har semester!!!

Wohooo! Jag har semester i två veckor!! Mums ;D veckan har vart fin.. Vi var ute på ricks i söndags som avslutades med nattbad och en rolig gångfärd hem till pojkarna och där dansa vi till magnus uggla tills solen gick upp! På måndagen fick jag lite tid till att sola innan jag skulle möta mina vänner från jobbet för att ära lite fin middag :) Riktigt gott, tog ytterfile av storfe med hvitlökspotatisgratäng med rödvinssås + efterrätt!! Sååå gott.. Tisdag var det jobb, sen mötte jag upp lina så gick vi o handla och sen lagde vi vegetarisk lasange.. Onsdagen fick jag mig en liten sovmorgon och så jobbade jag till halv tio sen hem för att ha myskväll med dom jag bor med eftersom alla ska flytta ut nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0