En fin helg blev det!

Både i väder och i sällskap :) Fredagen slutade jag 15 på jobb! Skönt! Sen träffa jag ylva så köpte vi lite vindruvor och varsin kebabrulle, så la vi oss i parken med lite tidningar och bara njöt! Vid nio kom pojkarna så följde vi med dom på visning, en hemsk lägenhet, så dom har bestämt sig för att ta en här uppe i sandviken istället :) Sen såg vi på sunes sommar innan jag tog bussen hem.... För på lördag morgon mötte jag upp MAMMA & SYRRAN på tågstation :) kom precis i tid! SÅ tog vi bussen hem, laga lite frukost och sen fixa syrran mitt hår och så tog vi en tur på byn, fika, sen gick vi hem o laga mat, låg ute i solen lite... Gick ner till byn o drack vin och åt lyxchoklad i solen, hem spela kort och dricka vin.. Vid tolv la sig mamma o jag o syrran gick ner på byn, först en tur på calibar och sen bocca och till sist till metro.. En fin kväll blev det..

När jag o syrran gick hem fick vi sällskap av en norrman så skulle vi va lite roliga, vi drog ett norgeskämt, vet ni varför norrmän vattnar sina flaggstänger? För detror att knoppen ska slå ut :P HAHAH! Han bara blängde på oss :P taskig humor.. Sen köpte vi en kebabrulle var (idag igen :P)

Söndag, upp vid nio, äta frukost, så gick vi upp och ner flöyen (eller flöyten som mamma säger), fort hem, laga mat, ut och lägga oss o sola, mellan 14-18, Jag blev alldeless röd om låren i bak och syrran va vit på ena sidan och rödbrun på den andra :P KUL :P Sen hem och alla duscha, sen ner på byn och äta. Hemma senare skypa vi med brorsan o alex innan vi la oss.. Idag har jag o sandra vaccinerat oss och sen lämna jag mamma o syrran på tåget! (lisa grät självklart en skvätt när jag gick av tåget o gick hem) Bästa var två turister som tog kort på varandra när dom gick på tåget, i tåget med en älg som låg uppe på hyllan :P

Så nu regnar det återigen här i bergen och jag ska på jobb mina sköna tre timmar!



















TackTack för att det vart fint väder!! Ösregnar ute just nu och jag har fått ledigt två veckor i slutet av juni (om två veckor alltså!) + två veckor i augusti!!! HÄRLIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0