En fin vecka i Bergen...

Det har vart  en bra vecka här i Bergen och den har bjutt på sol i massor! Måndagen va lite dålig men sen på tisdagskvällen ordna det upp sig, jag o alex va o såg bad teacher på bio, varken bra eller dåligt :P Onsdagen va jag ledig så jag tog min filt och min bok och la mig o sola hela dagen,, På kvällen var vi och tittade på VG top 20, bland annat var chris medina, eric amarillo och massa norska artister där, 14000 var där o tittade, kul att se så mycket folk på festplassen :) Sen gick vi till biljardhallen där vi fick en egen liten hörna att se på matchen mellan Sverige och Japan, tyvärr spela Sverige riktigt dåligt, så Japan var värda den segern..

Massa turister är det överallt i staden också :P så varje gång man är ledig känns det som semester... Torsdagen var det jobb och  på kvällen joina jag alex och kalle på nattåpent, massa rea i alla butiker.. På kvällen kom några kompisar till thomas och thorand för att hämta en av sofforna som står kvar här.. Fredagen erbjöd en öl i solen på bryggen och senare kubbspel uppe på fästningen :) Riktigt mysigt.. Blev inte så sent eftersom jag skulle jobba lördagen.. Igår var det fest, fick stressa hem o duscha för att hinna till bronsmatchen. Jättekul att Sverige tog bronset! Det var dom värda :) Hade en bra kväll på byn i Bergen :) varmt o skönt!

Idag har det vart slappt, tvättat och vart hemma hos alex o höna och ätit tacopaj och kikat film.. Ska nog se klart på förlängningen av fotbolls finalen nu och sen sova :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0