Söndag och ingen ångest!!

Mums säger vi! Det är söndag, man är ledig, handbolls-vm på gång ikväll och efter det solsidan! Idag blir det väl vardagsrutin som jag har på söndagar, gå ner en sväng till bryggen o sola 10 minuter, hem lägga i en maskin tvätt, laga käk, städa lite och sen blir det nog hem  till lina för att se sverige spela handboll, mjauuu! Och självklart prata med min ömma moder i telefon, nu ringer hon snart :)

Färdig! I helgen har det vart jobb och igår kollade vi på handbolls-vm, va skitstressad, kom hem 17.25 skulle duscha o byta om, missa tio första på handbollen, sen blev det biljard :) riktigt trevlig kväll.. Snart är det exakt ett år sedan jag träffa ylva, alex och kalle för första gången, 7 februari.. Så glad att jag träffade dom :)



och va många andra trevliga människor man träffat genom dom!
















Kommentarer
Postat av: julia

Fantastiskt!



<3

2011-01-23 @ 19:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0