Livet blir vad man gör det till...

Har haft det bra sedan jag skrev sist, har blivit mycket handbollstittande, sverige klarade av en fjärdeplats och nu i efterhand så inser man att det va riktigt bra! Finalen mellan frankrike och danmark va sjukt bra! Veckan som gått har det bland annat blivit lite spinning, vi var och kollade på lokalen i fantoft :) Så´snart ska vi nog dra igång badminton på söndagar :) Så va vi hemma hos lina o laga god mat och kika handboll! Fredagen fick jag hjälp av kalle att köpa byrå på ikea, sen skulle vi stressa hem till mig o lämna det och sedan till lina för ost och vin kväll med handboll :) vi hann precis till matchstart.. Sen drog killarna medans vi tjejer va kvar o drack vin o dansa och sen drog vi ut, härlig kväll!

På lördagen var jag och ylva och tittade när killarna spela hockey, blev tyvärr förlust, men fick se en kille åka in i väggen när han skulle byta, killarna fick göra varsitt mål och sitta i utvisningsbåset tillsammans ^^ sen på kvällen blev det chill hos killarna med tacos o massa film. .Såg bland annat, black swan och 127 hours..

Söndagen spenderades med att städa, sätta ihop byrå och se handboll.. Sen när jag kom hem så var det polisavspärrningar så var det tydligen någon bomb dom vart tvugna att ta bort.. Inte i lägenheten alltså utan några hundra meter innan :P Konstigt. Sen kom jag hem och då hade vi skräckfilmskväll med kollektivet, riktigt trevligt :)



Ny vecka och nya möjligheter, ska bli spännande och se om jag orkar upp på spinning imorrnbitti.. Ska försöka.. Igår va jag o ylva och spinnade och idag var vi på bio, såg den med christina aguilera. Den var över förväntan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0