Köldskador...

Har vart ute och gått med lina och ylva i över en timme :) de va riktigt härligt :) Men när jag kom hem så började det klia något fruktansvärt på benen, jag var så kall så mina ben va knallröda. Nu 1 ½ timme senare börjar de få normal färg :P

Igår var det slappdag, kolla herrarnas andra åk och vi tog svenskt silver i slalom :) Kul att se hur glad han blev.. Sen spela vi lite badminton på kvällen och sen hem snabbt som attan och sen till sandra där det väntade spelkväll :) riktigt mysigt! Sen laga vi pannkakor och bara satt och tjöta.. När vi kollade på klockan va klockan redan 01.30 :P så jag och mercedes begav oss hemåt.. Tur att jag började ett idag :) Imorrn börjar jag 7 och sen är det bara jobba sent ons och tors sen på fredag bär det av hemåt, men först en helg i götet..




försök till gruppbild :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0