Födelsedagar...

Idag fyller min pingla marre 21 år! Skypa med henne häromdagen, så himla trevligt! Igår var det födelsedagsfest hos thörna som fyllde 23, en riktigt bra kväll! Vi gick ut på sin efter och vad ska man säga, kanske som lina, det va ju inte dåligt, men det va fan inte bra ;) Jag hoppa efterfest och drog hem och käka kebabrulle där någon skit skratta åt mig för jag inte ville ha jalapenos på.. Kom på att jag skällde på taxichauffören för något... Jobbade innan och dagen har aldrig gått så snabbt! Härligt, massa att göra, nästan för mycket.. Sen va jag o mercedes på byn en sväng innan jag gick hem o duscha o gjorde iordning mig..

I fredags var det galen dag på jobbet. Folk kom inte på jobb, det kommer in en älg och frågar om vi har mossa eller löv, en gubbe som kommer in och sjunger barbra streisand..

Älskar för övrigt kuratorn i hipphipp, sjukt kul! haah.. Ha en fin söndag gott folk!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0