En jobbdag kvar...

Sen har jag ledigt en vecka, lite mer till och med :) Men så kommer katrine som jag bor med och säger att hon ska till new york en vecka, ja, jag blev lite avundjsuk :P och för två veckor sen va hon i prag..

Igår hade jag en jättemysig dag, efter jobbet så skulle jag, ylva o sandra fika, så stötte vi på två från jobbet som följde med.. Sen hängde vi hos ylva innan jag och sandra mötte upp mercedes för vi skulle laga tacos, massa skratt och bara skön stämning, är så glad för jag har mina norska jenter ^^

Idag på jobbet så började jag 10.15 och då lägger jag märke till en kille som var goodlooking! Två timmar senare när jag skulle på lunch ser jag fortfarande han i butiken och jag började fundera vad fan han höll på med, vad han var för freak, vem går i en matbutik i två timmar?!.. När klockan är två är han inne ingen, men denna gången utan korg.. Så fråga jag mercedes om hon lagt märke till honom.. Och hon gick efter honom men sa inget.. Sen började jag fundera om han va undercover som jag o mercedes brukade va :P Sen börja jag undra om han planera att sno något.. Jag ringde upp butikschefen på snabbtelefonen och frågade om han visste ngt och det var tydligen en 25årig kille som va civilklädd som kom från vaktsällskapet :P blev en del skratt efter det.. Sandra bara sa, Köddar du med meg eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0