Skärtorsdag!

Jag är ledig torsdag, fredag, söndag o måndag och det är såå skönt! Klockan är 13.27 just nu och jag har hunnit vaa ute en sväng, solat, städat, lagat mat och nu funderar jag på om jag ska slå till och göra chokladbiskvier.. Åt hemmagjorda köttbullar och hemmagjort potatismos och sås och sylt :) Va nog förvirrad av de norska namnen när jag handla, för till min förtvivlan såg jag att jag köpt hallonsylt, och vad äter man det till??! Så jag snodde lite lingonsylt av någon annan :P

Känns jobbigt att ylva ska hem i sommar, kommer sakna henne! Vi har haft  det så himla kul de sista veckorna och nu när sommaren väntar.. I måndags va det sjukt fint väder.. Vi grilla korv uppe på nordnes och till efterrätt blev det marsmallows och yatzy (som jag vann, höhö)...

Detta va i lördas, vi skulle se hur viga vi var och jag insåg att jag inte är det för fem öre.. Även om lina hjälper till lite :P





Vi tog lite sommarbilder när vi grillade och det kommer inom några veckor.. Glad Påsk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0