Kjempego helg!

Har haft en riktigt bra helg.. Började redan på torsdagen, jobbade och åkte sedan ut till åsane för att kika på klänning, köpa glögg på ikea och hälsa på ylva.. Och galet nog träffa jag på en tjej från lidköping som flyttat hit för två veckor sen.. Sen när jag kommit tillbaka från ikea och skulle vänta på att ylva skulle sluta står hon där och ska slå in två snowboards, så det fick jag hjälpa till med :) Sedan på kvällen satt jag o karin och drack glögg, mm så gott.. Fredag o lördag var det jobb och sedan svorskfest! Det var riktigt kul.. Mina goa vänner var här, träffade endel nytt folk och en gammal kund från 7-eleven ^^ Idag har det blivit slappdag med roomisarna. Moulin rouge och pizzahämtning och bara bea, så längesen jag såg den nu.. Så det har vart en väldigt skön dag!

Nu kommande veckan väntar:
Mån: Jobb och sedan visning på ett rum jag är väldigt intresserad i, men tydligen många som var intresserade så jag får bara försöka sälja mig själv så gott jag kan :)
Tis: Jobb och hänga med ylva och kanske någon annan som har lust!
Ons: Spinning, jobb..
Tors: Jobb
Fre: Jobb och idolmys
Lör: Jobb och Julbord med övernattning på hotell
Sön: Friiiii

En anna kul grejj som hänt i veckan var att jag träffade marie som jag jobbat med på oasen, har inte sett henne på nästan ett år!! Skitkul!




Kommer bli en ny fin vecka!!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0