Ohh Söndag!

Idag vakna jag klockan 14.10. Jag behövde verkligen sova.. I fredags va vi ett gäng tjejer hos sandra som bara myste, laga god mat och satt o tjöta, klockan gick så snabt och vipps var den två, hemma vid halv tre och klockan ställd på 06.05, tittar på klockan och känner efter lite för mycket, shh vi snoozar tio minuter, vakna upp senare och kolla på klockan 06.52 hoppar upp på knäna i sängen och tänker faan.. Vad ska vi börja med.. Tittar på mig själv i spegeln, oh herregud, måste sminka mig, och sen käka medans jag bytte om och sen till jobbet, kom bara tio minuter för sent :) Dagen på¨jobb va väldig bra.. Och på kvällen åkte jag till ylvas place.. Där käka vi och spela kort med höna, thörna o elli.. Sen gick vi till metro.. Helt ok kväll.. Närjag kom hem va jag så hungrig så jag stekte mig en hamburgare (gjorde en syrra) då kommer och anette hem med sällskap och dom va imponerade ^^ höhö..

Nu ska jag ta mig upp ur sängen och laga pannkakor.. Kanske någon annan är uppe o håller mig sällskap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0