Ledig måndag...

Idag är jag ledig pch det är så himla skönt, ska in till byn senare och sen träffa ylva, men först ska jag laga mat och städa lite :)

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, jukbordet va mysigt, maten va la sådär, så jag högg in i efterrätten istället :P Men det bästa av allt var att vi åkte till fel hotell först :P hahah! Vi slutade vid fyra men va inte på det riktiga hotellet förrän sju :P och på kvällen snöade det :) riktigt mysigt.. Sen på söndagen va jag lite e´med julia och ylva och sen mötte vi upp gänget och såg på bio, the social network, väldigt bra.. Kul och se hur facebook uppfanns..



Tisdagen va jag och sandra färdiga vid fyra, så skulle vi till kilroy och diskutera vår resa lite.. Och hon sa att vi skulle behöva 100000 kr i lommepengar, undrfa om man ska börja spara som bara den eller börja satsa på trisslotter ;P Sen skulle vi handla mat och sen inser jag att mina kläder är borta, då har jag glömt dom på kilroy, så efter många om och men så hamna vi hemma hos sandra! Hon bodde jätttefint :) Vi laga viltgryta, såg på film, diskutera resan och drack glögg ;) väldigt mysigt!

Onsdagen va jag ledig :) började dagen med spinningpass och sen hem duscha, tvätta, äta.. och sen  vid tre tiden träffa jag julia och ví gick i affärer.. Sen gick vi och åt på wok, så kom ylva o höna o joina,, sen va jag på en visning som va helt okej, inte tipptop, men skulle funka.. Och på kvällen var magnus betnér på ricks så vi satt längst fram o vara njöt.. Kul kille det där!

Och i lördags va julias avskedsfest, visste inte om jag skulle skratta eller gråta, kanske därför jag gjorde båda.. Men det va riktigt kul, fick möta julias vänner, lizette o anton va där :) riktigt trevligt! Stanna till två och sen drig jag hem. Så mötte jag upp julia o rolf igår och åt på zupperia.. Favvostället! Hade nog inte sett rolf på två år..Så jag hängde med dom och sen sa jag ett snabbt hejdå och gick därifrån med gråten i halsen och min ullared kasse i handen.. Sen tog jag bybanen till sletten o kika när alex o höna spela hockey, älskar att kolla på sport!! Dom förlora tyvärr, men kul och se, både ylva, calle och thörna o elli va med..

och grattis till pappa på fars dag :)




Kommentarer
Postat av: Sis

Haha, fy fan vilken tråkig jultallrik :P Var det där verkligen gott? ;)

2010-11-18 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0