Bra betyg på den sista veckan i november...

Veckan har vart väldigt bra :) iaf slutet... I torsdags julpyntade vi på jobbet :) och sista timmen av nattåpent hann vi med också.. Fredagen va det jobba sent och sedan till hulen på kvällen för att se Salem Al Fakir live och det va grymt!! Hade skitkul och råka få i mig fem öl så jag kände mig lite smått bakis efter mina tre timmars sömn och sen nio timmar på jobb, men det gick det med.. Sen fick jag äntligen köpt mitt element på claes ohlsson :) sen va det någon stor lysfest nere i byn så det va maaaaaasssa folk när jag skulle hem med skiten.. Jag o mercedes laga tacos och gjorde iordning oss innan vi åkte vidare till ylva & co utflyttningsfest.. Deras grannar kom också och det roliga va att jag vart o knackat på hos båda tidigare.. Himla kul att mercedes va med också.. Sen drog vi till metro o dansa, sen gick jag hem ;P

Idag har jag städat och gjort fint :) Och det är varmt på mitt rum!

Sedan har det lyckats vara två kontroller på en vecka på bybanen, jag kör fortfarande på ungdom, det kostar bara 298 i månaden och vuxen är 650 tror jag,, Först va det i måndags, då fråga han vilket år jag va född, och jag höll på att svara 89 ;P innan jag hann rätta mig och säga 91, och han bara sa okej och gick.., Sen va det i fredags, slutade 21.45 och skulle med bybanen, tog ut pengar innan och sen skulle jag sms:a ylva, inser att jag glömt mobilen i garderoben, får springa runt sentret och hinner med bybanen och då går tre securitas på (ohh hot) han kollar på kortet och ber om legitimation och jag säger att jag glömt det och han säger strängt att man måste ha med sig det, annars är det ogiltigt.. Sen fråga han vilket år jag är född och ´det riktigt hördes att jag ljög när jag sa 91, han bara tittade på mig och sa 91?!! och jag bara mm.. Och klarade mig även denna gång, men nästa gång får jag väl betala för vuxen när jag fyller på..

Ringde Lisa och tjöta lite :) och hon sa att jag skulle strunta i det och kanske tjäna på att betala boten ist :P Klok kvinna ;) haha..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0