Vilken underbar dag det är!

Och man kan vara som man är och bara leva tillsammans.. Älskar Arthur!! Vilken serie det va :) Idag har jag suttit ute på balkongen och solat och lyssnat på diggilistan.. Ska hem till ylva o alex snart.. Dom andra ska spela fotboll, men inget kul om man inte ska va med.. Är helt täppt i näsan, skulle inte orka något.. Igår jobba jag dubbelt, först på meny och sen natt på 7-eleven.. Va lite negativ innan men jobba natt va mysigt.. Massa goa o glada folk! Det bästa va när en mörking skulle köpa kondomer och jag fråga vilken sort och han börja fnissa hysterigt och bara säger, shiiit :P hihihiihhihi..  Jag trodde jag skulle dö och sen säger han det mest klockrena, ta den största :P haha!! Då är det sant ;)

Jaja.. Pollen suger, annars är det bra :) lite beslutsångest över jobben också..



Dagens style, slapp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0