Sol, moln, sol....

Vilket resulterade i att solningen uteblev och istället hängde med alex och då blev det jättefint väder, typsikt att man tog på sig så mycket kläder.. Men har haft en underbar ledig dag, vi åkte ut till åsane och hämta ylva och jag köpte en digitalkamera :) för 700 så den är väl lite halvdålig, men kul o kunna ha med kamera på fest utan att bli rädd att något ska gå sönder.. Sen handla vi på maxi och sen bussen hem, då visa jag upp mitt kvitto eftersom jag inte har de nya kortet och sen när jag kolla stod det 18 maj, så det hade gått ut :P tur att det inte kom någon kontrollant! Så nu har jag beställt skyss kort.. Sen åkte vi hem till dom för att laga mat och sen anlände julia, höna och micke :) sen blev det kubbspel i värmen! Och vi stod i en lite park och det var ett galler bakom oss och vi sa till när det kom personer eftersom kubbpinnarna kunde komma emellan.. En kille blev nervös och snubbla till, sen skulle han kolla om vi såg och då snubbla han igen :D En stund senare kom en annan och gjorde samma sak och snubbla i trappsteget :P Underbart! Sen blev det film med bulle och saft :) Mys!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0