Lediga dagar...

Har haft ett par fina lediga dagar :) fredags gjorde jag inte så mycket, träffa sandra o hennes väninna på kvällen :) sola lite på dagen.. Lördagen va jag o ylva o spinna :) så sjukt, har insett att jag alltid är ca 10 minuter för sen, jag som alltid vart i tid, helt sjukt är det.. Sen hem, inser att jag har en halvtimme på mig att ta mig ner till byn igen för att fylla på mitt busskort, ingen buss kom, förräns klockan va kvart i, jag kom fyra minuter innan dom stängde :) Efter många om och men slutade det med att jag, julia, micke och nicke käka och tog en drink på fridays innan vi mötte upp ylva, alex o höna och så for vi hem till m & n.. Där blev det öl, fotboll, dans och ett roligt spel/lek, där man skrev två lappar om något man själv gjort och sen skulle man gissa vem som gjort vad :P
Vi hamnade på exodus, var bra musik för en gångs skull.. Träffa återigen han som jobbar på oasen :P köpte fyllekäk på mcdonalds och sen gick vi hem till ylva & co.. slutade med att vi sov över och vi tillbiringade hela söndagen där, med filmtittade, pajbak, frukost mm :) mysigt med slappdag!

Idag blev det vaskning på meny med sandra och mercedes :) härliga tjejer.. Var 100 % idag också, blev från 12-19, 250 kr i timmen, för en gång skull bra lön ;) haha.. Blev lite nere ett tag men vet precis va det var, är en riktig liten tönt.. Sen tog vi en promenad till byn från sletten och hade riktigt tjejsnack :) mysigt så, blev endel skratt.. Nu väntar jobb tis, ons, fre och lördag :) bra tider också 8-16.15! Nu ska jag sova..

Imorrn blir det jobb som sagt, ska ta fiskdisken och sen promenera till byn så jag kommer lagom till spinningen som börjar 18.15.. Får nog hitta på något mer där emellan, men orkar nog inte hem..


Vi fick va med i personalutskicket alla får på mail :) busigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0