17 Maj i Bergen....

Ja, då var det dagen som alla norrmän väntar på.. Deras nationaldag, dom firar vill jag lova och klär upp sig upp till tänderna.. Tyvärr jobbade jag så jag missa allt nere i byn, men kul att se alla fina :)

Helgen har vart kanon! Torsdag, solat och jobbat.. Fredag jobb, kubbspel i strålande sol med havsutsikt, sedan iväg på nattöppet och shoppat med hela gänget :d kändes som vi var på skolresa :P Lördags va jag ledig och till min och julias förvåning sov jag till 11.24 ;O sen låg jag o julia o sola och spela kort :) och lyssna på gyllene tider, första gången jag hade shorts för i år också :) Sen på kvällen gick vi till micke & nicke och baka paj och kolla på film, senare kom ylva och alex också :) Igår var det jobb o fest och idag jobb.. Sen är jag ledig tors, fre, lör, sön., NYDELIGT!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0