Underbara grannar..

Vårt internet har inte funkat sen lördag, och vi gissar på att våra grannar har rest på påskferie för dom öpnnar inte och verkar inte heller vara hemma.. Så vi hörde med grannarna längst ner.. Så nu lånar vi deras :) supersnällt! I lördags var jag på ett skitroligt spinningpass, prata med hon som ledde det efter för jag sa att jag inte hade fattat en grejj, var några som stod upp och andra satt ner, jag trodde det va ljuset på spottarna i taket som avgjorde det men det va visst färgerna på tröjorna så hon fick sig ett gott skratt... Lördag och söndag var det jobb 15-23.. Söndagen var galet rolig, jobba med malin och petter från 18-23 och va kul vi hade, och roliga kudner hade jag, många skratt den kvällen. Sen var det bara hem och sova för idag jobba jag 7-15.. Jag var riktigt effektiv på jobb idag :) sen kom alex och hälsa på med sin lånehund..

Hemma sen var det skitkul, jag hade tänkt göra äpplehalvor i ugn med kanel o socker o smör och elin skulle precis göra det och jag bara :O nehee va sjukt! Gott var det.. Kanske blir äpplepaj sen med :P

På torsdag kommer eve och fredag mamma och siss :D :D KUUUUL! Imorrn eller onsdag blir det tivloi och avslutning med öl kanske :D får se vad som sker.. Kommer bli en riktigt kul vecka iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0