Sammanträffande dag!

Idag jobbade jag på 7-eleven 7-14 :) var en ganska stilla och behaglig dag! Sen kom jag hem och på spisen stod gudomlig mat :) elin hade gjort en redigt god pizzasallad, den är inte sista gången hon gör :P Sen åkte vi till fretex, och bil är ingen hit att åka i denna staden.. En sak som va riktigt kul var när vi åkte på en gata säger elin bara, men det är ju han!! Stanna.. Så var det en kille som vart med på samma resekurs som henne i höstas! Haha kan man ju säga :D Han skulle även flytta till skövde senare i månaden :P hehe byta plats..

Sen var vi på fretex och inhandla oss en byrå/tv-bänk.. Jag köpte några lp-plattor som jag tänkte ha som tavlor.. Elin och fredrik fick inte plats i bilen så dom gick o kika på gymmet och jag o elins mamma åkte hem.. När jag går ut med stolen och vänta på att gå över vägen står det en kille på andra sidan vägen, vi ler lite mot varandra och sen tänker jag, vart fasen har jag sett honom förut och sen sa det bara JUst det!! Jag hade jobbat några gånger med honom på meny oasen första veckan jag var här.. Kul och se honom så plötsligt :P

Sen det roligaste av allt, fråga wester idag om han och linus flyttat nu och då sa han att det krånglat med boendet så dom skulle åka den 15 mars ist och tror ni inte vi ska åka SAMMA tåg från trollhättan till oslo :D KUL!

Imorrn är jag ledig, gött :) Sen imorrn ska jag o ylva träna.. Sen blir det bio, shutter island.. Är rätt trött så det blir nog tidig kväll idag..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart jag har tid för dig också! hade egentligen tänkt åka hem till karlstad nästa onsdag men hinner ju kanske inte träffa dig då så stannar till fredagen :)

2010-03-03 @ 09:15:52
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0