Nu ska livet börja på riktigt!

Har haft en riktigt bra start på det nta året, förutom en grejj.. Dom dom känner mig vet vad det är.. har skaffat mig underbara kompisar här :) har spelkvällar, festar, jobbar, går på bio och nu det bästa, jag och ylva har skaffat gymkort!! sÅ HIMLA SKÖNT! Så nu skall det sättas igång.. Vi började lugnt igår, körde crosstrainer i 25 min och sen rodd i 20.. Sen nästa gång får det börja bli med vikter.. Sen har dom ju spinning pass och skivstång.. Tror det kan bli jäkligt bra.. Jag följde med hem till ylva efter.. Vi satt bara o tjöta och kolla tv, sen kom svettiga kalle upp då börja vi kika på grannarna på andra sidan vägen :P finns fler som jag :P haha.. Sen gick jag ner till stan och träffa vidar, så gick vi och köka lite pasta innan vi gick på bio, såg shutter island, ganska knasig film men hyffsat bra :) Råka skrika till så hela raden hoppa till! går inte att hejda sig! Sen när jag skulle ta bussen hem, så kom det inte ngn, mina fötter va som isbitar.. Men till slut va jag hemma :) skönt! Han beräytta att kay börjat söka jobb i oslo och då blev jag lite ledsen, vore skittråkigt om han flytta! Men vem vill inte ha heltidsjobb liksom..

Idag väckte silje mig och fråga om jag ville börja 14 istället för 15 och det gick fint sa jag.. Så idag väntar jobb 14-23, lång dag! Sen fredag blir det jobb på meny 11-17.30.. Lördag ledig, då får det bli träning.. Söndag jobb 7-14.. Pratade med rex igår så kanske kan få jobba måndag 7-14 om jag har tur :)

Sen måndagkväll blir det en tågtur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0