Mysdag!

Idag har jag jobbat på 7-eleven.. Klockan halv tio pajjar kaffemaskinen vilket utbringat lite minikaos hos lisa.. Börjar pilla, ringer silje, säger att jag ska göra massa grejjer, den piper, det fungerar fortfarande inte,.. Jag står på en drickaback för att komma åt.. Ja det gick åt helvete, sen fick jag ringa aurora som inte visste att hon skulle på jobb.. men sen funkade kaffemaskinen efter jag tryckt på en massa knappar.. och dagen på jobbet tog slut ganska snabbt.. Tog mig sakta men säkert hemåt,, hade så ont i rumpa o lår, går som jag skitit på mig.. Balle, nu försvann allt.. Låt oss bara skriva kort, vi har selat biljard idag det va skitkul! Träffat endel folk man känner, vilka tillfälligheter och julia fick hjälpa mig ta av byxorna för jag va för stel :P mohahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0