Mysdag rakt igenom...

Kan säga att det var jätteskönt att va ledig i helgen.. Hade en riktigt rolig kväll med underbara kompisar igår :) Vi var ute och dansa loss! Sen vakna jag vid 11 och solen lyste in så jag gick ut på en långpromenad, var riktigt härligt vårväder.. Jag såg krokus ;) Vårigt.. Var ute och gick på nordnes, så himla fint därute... Sen på eftermiddagen var vi på möte med jobbet, prata om mersalg, va jättemysigt, satt och snacka, skratta och beställde mat :P sen klämde vi in oss 6 brudar i bilen, fick skjuts av lene.. Nu är klockan nio och jag ska nog se en liten film.. Sen ska jag sova.. Imorrn blir det jobb 7-12 sen ska jag ner på byn och köpa chinos och gå och träna.. Ser fram emot en ny härlig vecka.. Hoppas på fint väder!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0