En riktigt bra fredag!

Morgon började fint, juliamysungen kom hem runt åttasnåret, perfekt eftersom jag skulle upp omkring då.. Sen satt vi alla och åt frukost tillsammans.. Sen tog jag bussen till sletten, mercedes hoppa på bussen också, trevligt med lite sällskap :) Alla har vart så glada på jobbet idag, har vart riktigt kul och jobba.. Sen börja vi flumma och tramsa i telefon :P Jag o mercedes sluta samtidigt så vi tog bussen till byn så möttes hon upp av sandra och jag av julia.. Jag köpte spik, så imorrn får ni se hurdan mitt rum ser ut ;) Sen köpte jag och julia mat, gick hem och laga korvgryta med pasta! Supergott! Sen var det flumm hela kvällen, vi kollade på spiderman och sen polisskolan som julia aldrig sett förut.. Kul att se hennes reaktion :P Har haft en mycket fin dag! Nu skall det sovas.. Kanske kan bli träning imorrn :) och sen får vi se vad det blir på kvällen, troligtvis något med ylva & co.. men kan meddela att jag är ledig.. Det var längesen jag var det på en lördag :P skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0