Då var det dags....

 

..Att skriva lite i bloggen, datorn hemma i sverige är så knasig så jag orka inte skriva något då.. Det var väl helt okej att va hemma.. Inte roligaste omständigheterna, men fick umgås mycket med min familj :) Hann dock bara träffa fåtal kompisar… Jag och pappa kollade på diabilder en kväll och det är så himla mysigt, jag blir alltid så nostalgisk :P Söndagen var jag och syrran på överby sen på kvällen hade jag, syrran och kusin eve mys, vi bara satt och tjöta och kolla på nyckeln till frihet.. Och sen började jag må illa, spydde två gånger på kvällen och under natten också, försökte äta något men det stanna inte.. Jobbigt att veta att man hade 12 timmar i tåg framför sig.. Men det blev bättre senare.. Fick ju åka första vändan med linus & wester som skulle till stavanger, så det var skojj J Sen ringde jag 7-eleven för att kolla vilka tider jag skulle jobba och då lurar kevin mig att jag ska upp o jobba 07.00 på tisdagen.. Jag var upprörd! Haha..



Sen har veckan bestått av jobb, ons, tors, fre.. Och en ledig helg :) och det är skönt.. Igår var det spelkväll och idag blir det utgång.. Jag och alex i samma lag var ingen bra kombination, båda två riktigt dåliga förlorare och det hela sluta med att vi satt och skrek åt varandra :P men vi var bäst!.. Ska orka ta tag i mitt liv snart och gå ner o fixa vin o annat.. Sen kan jag officiellt berätta att jag tackat ja till sommarjobbet i sverige.. Känns riktigt trist att lämna bergen.. Gillar mitt liv riktigt mycket nu! Känns tråkigt att kay sticker till oslo imorrn dock, men har kvar mitt goa svenskgäng och mina underbara sambos och mina jobbarkompisar!

Och det bästa nu då, i påsk kommer MAMMA, SYSTER och KUSIN!! Det ska bli så himla mysigt.. Är rätt mkt på jobbet, så kanske blir att jag får jobba lite ändå, men bara vi får eftermiddagarna och kvällarna så :) Så glad är jag för att det blir av.. Fan, jag ska flytta härifrån om två månader, trist :/ får komma tillbaka i höst! Alla borde få upptäcka bergen. Alla är så trevliga och det är en sån söt by!


Härlig sommarbild innan vi drog iväg på bonnarundan under studenten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0