240310

Ibland orkar man inte komma på rubriker, idag är en sån dag.. Igår var en perfekt dag! Sovmorgon, käka frukost, duscha och gå till jobbet.. Får besök av julia på jobbet som berättar att hon fått jobbet på nsb, norges motsvarighet till sj.. Hon ska jobba i restaurangvagnen.. Grattis babe! Sen har marre anlänt till sverige :)

Gårdagen firades med att julia och jag gick och käka på pastasentralen, så gott :) Det var riktigt vårväder, kändes nästan som en sommarkväll, minus ett par grader :P Vi mötte upp ylva, alex och calle vid blå stenen, sen gick vi och tog oss varsin öl och bara satt och tjöta, på en uteservering!! Så sjukt mysigt..

Idag har jag vart ledig, gick upp vid nio snåret, gick iväg till gymmet och tränade, så skönt :) Får nog bli imorrn morgon också för jag är ledig då också.. Har min helg nu på idag och imorrn för jobbar både lör och sön... Sen åkte jag till julias jobb och gav henne en timelista som hom kunde fylla i.. Sen var vi en sväng på bibblan och så handla vi lite granna.. Nu har dom hållt på och trummat i över TVÅ timmar, fattar inte vad dom hhåller på med, detta driver mig till vansinne!!

Kollar på Edward Scissorhand och johnny depp är så himla bra i den här filmen.. Höll på att skratta ihjäl i början när han är i vattensängen :P Kollar på internet så jag måste vänta en timme för att kunna fortsätta se.. Fattar inte att det redan ´är påsk nästa helg och att jag bara har två månader kvar här :/ Kommer sakna så många här.. Men vem vet, kanske kan bli en höst också, får se vad som händer i mitt lilla liv.. Ska njuta nu dom sista veckorna! Men dagens filmtips är Edward Scissorhand! Puss!


 



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0