220310

Idag skrämde jag och julia oss tillsammans, jag var påväg in på toa och hon ut ur rummet och båda skriker till.. Japp, det är så man vaknar i sandviken, eller varför inte av trummor eller kyrkklockor, du har valfriheten att välja själv.. Jobbade 7-12 idag, var tvungen och säga hur nöjd jag var till en kund nä han köpte onico snus (den utan det farliga) han haade snusat i 15 år, och gjort detta i ett år så snart skulle han pröva sluta med det med.. Tummen upp till honom! Sen var det en annan som skulle köpa "tuggis" så fattades det två kronor och han fråga om de fanns ngt för mindre och jag bara ne tyvärr, han vände sig om o kolla över butiken och utbrast, nae.. Så jag la till dom två kronorna själv, jag vet hur viktigt det är med tuggummi..

Sen efter jobbet gick jag hem, laga mat och sen gick jag ner till byn, kolla i lite affärer och sen åkte jag o julia till lagunen och hämta hennes dator.. Alla so stod och vänta på bussen i rusningstid fascinerades av en kille som skulle in i bussen med en stor reklampelare i papp, han kom knappt in i bussen och folk stod och fnissa.. Men han fick inte åka med sen :S var väl för stort eller ngt.. Konstigt. Sen så har jag bakat scones och sen har man sett massa folk på sjuka ställen :P

gud så trött jag är, meningar o stavningar kan va helt fel nu, men vad gör det om tio år, eller fem.. Go natt"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0