True Colors...

Fint väder är det mest hela tiden :) underbart. Men har ändå lyckats bli förkyld... Igår var det jobb och sen häng i julias nya mysiga place, sedan ut till ikea för att käka köttbullar med ylva, alex och höna :) Mysigt! Och idag åker julia hem till sverige för att ta hand om sina studenter, imorrn springer dom i lidköping ut.. Kommer ihåg förra året då det var jag.. 10 Juni 2009, vilken dag! Och livet har bara blivit bättre :) saknar dock familj o vänner, ibland ;) har nya och en gammal goding som gör livet underbart här i bergen!

Idag var jag o ylva på stan lite innan vi gick på sex och singelliv 2, pojkarna följde glatt med också :) den var rolig, samantha är bara helt fantastisk! Jag hittade en femtiolapp på vägen dit också, norska, det Ni ;)
Nu ska det snart sovas, efter två tidiga mornar har jag nu sovmorgon till hur länge jag orkar nästan, jag börjar tolv :P Ringde in min första fiskebestillning idag också :D efter många om och men, råka ringa hem till en som jobbar på leröy där vi beställer ifrån :P heh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0