Hemma överallt...

Jag hade några underbara dagar back home :) Och nu när jag kom tillbaka hem så är det massa som ska fixas, ringas, saker som händer..

* Få tag i vår gamla hyresvärd
* Snacka med de nya som ska in
* Säga till chefen att jag inte kan jobba vecka 33-36.. Har sagt det till honom o ändå lyckades jag få vakter där..
* Kolla upp vilka helger emelie o pappa kan komma..

Sen är det säkert en annan massa skit.. Första jag fick göra när jag kom tillbaka var att sola iaf :) Sen läste jag på mailen att det var en stor grillfest för kunderna på jobbet.. Som är gratis, spännande o se hur många som kommer.. Sen på söndag var det middag på någon fin restaurang för alla ansatta..

I torsdags överraskade jag syrran, hon var stel som en pinne, men jag tror faktiskt hon blev glad :) Fick äta god chockladpaj :) Sen fick jag träffa kusin jennie och söta edvin :) Sen luncha jag o siss lite, sen när jag vart uppe o hämtat nyckeln så sitter julia på samma bänk :P haha, så kul! Så vi gick i lite affärer.. Efter det sattte vi oss i stadsträdgården och njöt av livet och av julias godis och självklart av emelie :) Oj nu glömde jag nästan det bästa i kön i mataffären var marre!!!!! JAg bara sprang fram o lyfte henne upp i mina armar, har inte sett henne på 10 månader nästan.. :O PÅ kvällen fika vi lite hos syrran, mamma blev ganska överraskad också..

Fredagen blev det klädprovning hemma :) kul med "nygamla" kläder.. Sen åkte jag med mamma till mormor och sen handla vi lite.. Jag gick till syrrans lägenhet efter, mötte upp kusin, marre och syrran för att se på balen, älska o bara stå o tjöta o titta.. Träffa matilda och frida också :) Sen hade jag och marre en äkta marre&lisa-kväll.. Mat, chips/dipp och film och tjöta gamla minnen.. Ett fint är av lisa i bussen till 50-dagar till studenten :P

Lördagen fika på stan med marre, lisa o alex, var så kul och träffa dom igen :D underbart! Sen var det balen i skara på kvällen, alla va så fina.. Det regna dock :/ Sen blev det macdriven och sen hem till anna, så blev det vin, spel, sjökanten, inte stadt och efterfest :) Söndagen blev lite med syrran och madde och hennes vän som var jättetrevlig :) Sen åkte vi o handla med pappa..

På eftermiddagen kom brorsan med alex, jag io syrran va sjukligt nervösa, det var helt galet!! Men det gick ganska bra. Vi hade en riktigt mysig eftermiddag/kväll
 

det kkrångla, skrev mer och nu hinner jag inte.. frukosten kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0