Fina dagar...

Det har vart strålande sol i tre dagar nu :) helt underbart! I lördagskväll va vi hemma hos elin ett gäng och mest hängde och festa lite.. Drog hem vid ett-två tiden... Söndagen skulle vi städa ur hela vår gamla lägenhet för de nya skulle flytta in.. Skönt och fått gjort det nu.. Tyckte dock synd om julia som va så sjuk o fick städa massa ändå... Sen gick jag o julia ner till byn.. Satte oss på en trappa nere vid bryggan och åt två ostburgare var och en glass :) det satt fint.. Sen var vi o lämna nyckeln till elin och sen gick jag hem och duscha för på kvällen var det finmiddag med jobbet.. Jag o mercedes panikringde varandra och det slutade med att jag gick hem till henne de långa 20 metrarna :P vi tog klänning båda två :) Det var en jättemysig middag, kamsjell till förrätt, kalvkjött till huvudrätt (med citronmuffin) och efterrätt en vit chockladmousse.. Det satt fint.. Gratis alltihop, vin och cider allt man ville ha :P Satt på ett roligt ställe också, lite folk man sällan pratar med och sånna jag jobbar med :) Oh det var så kul :) Idag efter jobbet så satt jag ute på verandan med karin, micke och deras kompis, har städat mitt rum också och kollat på vm.. Jösses va mkt målchanser det var, riktigt kul match! Nu ska det sovas för jobb imorrn..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0