Årets ljusaste dag...

Ja, det är midsommarafton idag och den har tillbringats på meny.. Var riktigt nere ett tag, jag började nästan gråta. Pinsamt hur känslig man är.. Ville vara i grebbestad, ville vara med ylva & co, mys med julia, festa.. Jag ville va överallt.. Vädret har vart brutalt dåligt också.. Hoppas morgondagen blir skojj, då ska vi ett gäng ha midsommarfirande.. Om det är fint väder ska jag fixa midsommarstången också.. Nästa år ska det fasen bli midsommar i en riktig sommarstad :)

Menmen, upp tidigt imorrn så bäst och sova nu då.. Sen är jag ledig på tisdag :D och sen väntar 6 dagar jobb igen, uscha.. Tur att veckorna går snabbt :) Bybanen funkar finfint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0