Vill ha härlig vår nu...

Undra om jag kommer va pollenalle argiker (hahah ville inte ta bort det för jag inte kan fatta hur jag skriver ibland, ren översättning pollenallergiker) i Bergen också.. Känns inte så :D va bra isf! Idag fick jag jobba åp meny sletten, mobilen ringde och min hjärna tänkte, jag ska inte jobba idag så jag har inte ställt alarm, fan då ringer det alltså, så svarar man yrvaket och klockan var bara 07.20.. Så jag åkte iväg till meny sletten och jobba till 15.. Var en del att göra och sen insåg jag också att jag aldrig jobbat en tisdag där :P haha.. Jobba med en jättetrevlig tjej och sen kom partypinglan själv dit :P haha! Och sen kom en het kille från madam bergen, han levererar fiskprodukter :D Här är skorna syrran :)



   


Och Siss, kolla på kläder till dig men fann inte mycket, men jag hitta däremot saker jag tyckte va fina, typsikt :P haha, kolla in dessa godingarna... Så vårigt så jag tror jag bara vill hoppa till april!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0