Vilken dag, undrar hur den kommer sluta..

Ligger i sängen och trött, kul att veta att man ska Börja jobba om ca 2 timmar och sedan åtta timmar framåt.. Suck och stön, imorrn blir det sova bort dagen! Träffa kay på bussen imorse och båda vi två börja halv åtta och vi va på jobbet redan sju, så vi satt som två zoombies i fikarummet och snacka skit.. Har vart en bra dag på jobbet :) stocke som jobbar på oasen va där och jag blev dunderglad, inser att jag saknar dom på oasen, men jag trvis ypperligt på sletten :) På bussen hem va det skitkul, en stor ursäkta utrycket med tjock kärring skulle sätta sog brevid en kille framför mig och hon satte sig bokstavligt talat på honom, tyckte synd om honom.. Kan meddela att han gick av på hållplatsen efter... Sen fick jag en konstig kille brevid mig, han hade köpt ett nytt spel som han var helt besatt i.. Han tog upp det och kolla på det. La ner det igen och sen efter en stund tog han upp det igen :P haha.. Sen när jag kom hem var jag tvungen att bubbla ur mig en massa saker, fnissa och prata i massor.. En del saker är jobbigt att ha inom sig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0