Vilken blåsning...

Ni kanske vet hur jag tjatat om att jag ska/vill se i 3D och få med mig glasögon mm, men tror ni inte vi såg den som vanlig film????! blä! Jag visste inte vad jag skulle säga eller göra.. Det är därför man ska beställa sådanna saker själv så slipper man bli besviken.. Men när man väl såg den så gjorde det inget, tyckte att hela filmen var magisk.. Jag och julia prata om att se den i 3D :P För jag vill ju! Sen skulle vi gå till ett ställe käka/ta en öl men så stängde dom där om 20 minuter, så gick vi till ett annat mysigt ställe och ölen tog inte mot så farligt, är så stolt över mig.. Sen stängde dom där med, så en kille som skulle jobba på en annan bar visa oss till den :) Snällt! Sen vid två pyste jag hemåt...

Så det var en riktigt trevlig kväll till skillnad på jobbet.. Orkar inte ta vdet här, men va någon gubbe som kom invinglandes och började slänga fram kanyler på disken när han skulle ta fram pengar.. Han köpte någon grejj men sen börja han strula till och jag sa åt honom att gå.. Sen började nästan tårarana komma och det var ett par där inne som frågat om jag ringt polisen och så gjorde jag det så dom kom och hämtade honom sen... Lite obehagligt.. Sen kom han som skulle jobba efter mig 20 min försent så jag fick stressa som bare den.. Typsikt!

Idag ska jag nog hem till en annan arbetskamrat på sletten som bor här på sandviken, dom skulle nog ut men jag är nog bara där som sällskap isf.. Ska upp på jobb imorrn vid sju så.. Nu ska jag fortsätta med frukosten och hörrni, redan freeeedag! Har upptäckt att mina lediga dagar brukar vara på tis & fre, bättre det än sön o lör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0