Uppe med tuppen och några andra själar...

Kan börja med att säga Grattis till dunderbra Anna!! Som fyller magiska 20 år idag! Hoppass hon har och har haft en riktigt go dag!



Underbara tider, säger bara i sommar, i sommar ;P

Jag själv masa mig upp vid halv sex och börja jobb vid sju, fylla på disken, baka lite bröd och kosa sig med kunderna är vad förmiddagarna brukar innehålla.. Är trött på att det är erbjudande på pizza den här veckan, alla ska ha det.. Sen träffa jag återigen en svensk, han va trevlig o stanna kvar o käka sin pizza o tjöta lite :) Sen var det en rolig kille som skulle köpa kondomer kl 8 på morgonen och han kunde inte ens säga utan sa bara, jag ska ha och nickade mot hyllan, haha stackare.. Men även lyckans ost ;) haha.. Dagen gick riktigt fort, vissa saker krångla men det mesta gick bra och jag var på bra humör hela dagen... Petter bytte av mig och han hade tofflor på sig vilken jag tyckte va oerhört kul :P

När jag kom hem käka vi kyllinglasange :) gott.. Och vid nio ska vi se avatar i 3D, denna gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0