Tisdag 12 januari 2010...

Ja, det är dagens datum.. Ibland har man inte tillräckligt bra fantasi för att komma på en rubrik.. Prata med pappa i telefon igår :) det va trevligt.. Brorsan har fixat lya i dublin nu, ca 2 min från skolan och den va tydligen fräsch också, det är toppen :) Syrran ska jag sms:a och höra hur det är med henne :) idag har jag vart ledig.. Blev en lugn förmiddag, skrev mitt cv till årets sommarjobb.. Fast får ändra lite beroende vem som jag ska skicka det till... Sen betala jag internetet till grannarna. En kille jag aldrig sett förut, han hette anders.. Jag har gjort en egen upptäckt, när jag blir förvånad eller överrumplad då kan jag börja stamma eller ha svårt att veta vad jag ska säga :P

Sen åkte jag upp till flöyen och tog lite kort.. Underbar utsikt därifrån, måste åka till ullriken någon dag med.. Ikväll ska jag nog se avatar på bio :) alla säger att den är toppen!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0