Saknar min gamla familj lite...

Jobbade på meny sletten idag och det gick bra tyckte jag :) Telefonen ringde och jag svarade och det var varor som kommit så jag skulle ut och öppna porten, då var det frode från meny oasen! Så kom jag på hur mycket jag saknat alla på oasen, får nästan tårar i ögonen av att tänka på det.. Han såg rätt förvånad över att se mig där :P Vi hann tyvärr inte prata så mycket..

Sen hade vi en ny fisk i fiskdisken, som hette papegoyfisk :Poch alla frågade verkligen vad det var för fisk, dom var väl bara förvånade över en turkos fisk i disken :P Mercedes jobba idag också, det var skojj :) Sen vid halv fyra sluta jag :) gött! Då skulle jag gå i lite affärer och crash booom, där va julia & josefin, så jag joina dom.. Sen va jag o lämna in skattekortet på 7-eleven och sen hem :)

Imorrn ska jag vara på safari öyrarna i arna, hatar det stället mer än spindlar, om det inte vore för det bra tiden 8-16 skulle jag sjukanmäla mig, tanken är sjukt lockande.. Så jävla dåligt organiserat och jag bara hatar stället.. Mår dåiligt redan nu över att åka dit.. Tänker skjuta dom om dom har tillbud på kyllingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0