Onsdag 13 januari...

Så sjukt att det finns oblatautomat utanför kyrkorna, man får köpa sin oblat för 10 norska och sen får man doppa det i vinet i kyrkan! Helt ofattbart och snålt!

Idag har jag jobbat på 7-eleven, vi har fått en ny muffin ;P pappret runt är som en tulpan.. Har vart en lugn dag. Kom hem, blev överlycklig, fem brev i postlådan :D två till mig, ett till jossan, ett till patrick och ett till familjen (elräkning :P).. Vi ska gå och handla lite sen, vi ska laga mat ikväll hör och häpna.. Imorrn blir det jobb på meny sletten.. Jag har inte vart där sen, ja när var det, innan jul! Blir där imorrn och fredag och sen lördag på 7-eleven och söndag ledig :)

Sen i nästa vecka har jag redan fyra dagar vilket är skönt att veta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0