Ny vecka, nya möjligheter!

Ja då var det måndag igen :) tiden går så snabbt.. Igår var vi på peppes pizza och käkapizzabuffé för 99 kr.. Billigt i norge är det :) Det var mysigt och gott.. Sen jobba jag 18-24.. Helt otroligt va mycket folk det är på 7-eleven, massor folk i kö hela tiden och då är vi ändå två på jobb.. Det var en som hette bernt som jag jobba med, roliga namn dom har.. Så himla kul när en kille kom in klockan halv elva i morgonrock o köpte mjölk! Idag hade jag o julia kul när vi handla på kiwi.. En ung generad kille hörde inte va vi sa så han gjorde som jag bruka göra, sprang o hämta en annan som jobba där o bara peka och sa, dom undrar något.. Äggen va slut iaf.. Usch orkar inte blogga.. Är nog ledig imorrn, får göra det då :) Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0