Missförstånd kan va ganska intressanta...

Jag skulle jobba istället för aurora idag, men det roliga var att när jag kom till 7-eleven stod petter där med alex och det var han som skulle jobbat från början.. Och aurora trodde hon skulle göra det så allt va helt upp och ner :P haha.. Men blev att jag stanna och petter åkte hem, men som alex sa, jag tror han blev glad.. Jag berättade ju att vi träffa en svensk på narvesen i söndags och det var tydligen alexs kompis :P världen är liten.. Och han jag jobba med igår jobbade också med dom ^^ Det är så kul när man börjar känna igen kunder som kommer in, kan man stå och småprata lite, sånt gillar jag! Det får mig på bra humör.. Imorrn blir det jobb på sletten och fredag blir det på mitt hatställe, ett safari i arna, bläää. men var en bra tid iaf, 8-16 :9 man får se det ljusa i det mörka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0