Livet är fyllt av tillfälligheter...

Nu är Bergen oerhört liten.. Idag på jobbet kom en kille jag sett på bion igår som brukar köpa kaffe, och jag va tvungen och fråga om han vart o sett avatar. så var det också :P Ibland kan inte Lisa knipa... sen var det en liten envis jävla unge som ville ha det där habbo, men vi har inte det, FATTA! Han bara men det ska komma ett kvitto bara, som jag inte vet det, men vi har det faktiskt inte, skit på er småungar ;D

Ah kolla in min snygga lkaptop ist, mm..





Jag varnar känsliga läsare, men idag måste jag göra något åt det! Jag har så fruktansvärt mycket hår på bena, har nog aldrig vart så länge sen jag raka mig,, Jag kommer behöva en lie eller nått! Vill ha den nyrakade goa känslan :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHA!!! En lie, :P du är då rolig hörru ;)

förresten så ska jag skriva på ditt brev imorgon, har äntligen varit och köpt frimärke. de du ;) bättre sent än aldrig.

2010-01-25 @ 23:30:10
URL: http://tankarnasomsnurrar.blogg.se/
Postat av: Sis

Tjena!! haha :P då får du börja raka nu då om du ska hinna få bort allt innan solen går ner ; )Kommer mer bilder, inte fått bilderna från eve å madde än, laddar ner eves bilder nu..

Lägg upp en bild på nya dojjsen! Kramar

2010-01-26 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0