Jag och systra mi...

Så olika men ändå så lika.. Vår/sommarskor brukar vi ha samma smak, även vissa kläder :) Roligt tycker jag :) Blev jobb för mig ikväll på 7-eleven, malin undra om jag kunde ta hennes vakt eftersom hon glömt av att hon skulle jobba o va på andra sidan byn.. Jag gjorde ju inte så mycket annat så det gick ju bra :) Kom en säkerhetsvakt och köpte dricka o han tjöta lite om allt o inget :P lite kul! Sen kom oskar o hans tjej, va ett tag sedan vi såg honom, så roliga va dom svenskarna.. Pussys! Sen var det en annan som jag inte sett förut som skulle jobba natt, han brukade jobba på narvesen, han va så lång så t-shirten o jackan va för korta, hha"! såg komiskt ut.. Nu ska jag duscha,, Imorrn ser det ut som det blir en ledig dag, hoppas iaf på lite sovmorgon.. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0