En vecka på 2010...

Nu har det redan gått en vecka, nu återstår bara 51.. Undra vad som har hänt då, spännande.. Ska nog skriva en lista på saker jag vill ha gjort och sen se om det blev så :) Igår jobbade jag på meny oasen 13-21, var riktigt lite folk vilket är tråkigt, man står o väntar på att något ska hända.. Man tar ett glas saft, käkar en clementin, hjälper en kund, kollar på någon snygg kille som handlar, tar ett till glas med saft osv... Så kul har jag på jobbet när det inte är jul/nyårsrusch.. Sen på kvällen hängde jag o julia med dom två svenska killarna jag träffa när jag jobba på 7eleven på nyårsdagen.. Så vi gick till en liten bar och tog en öl och satt och snacka, det var riiktigt kul :) sen gick vi hemåt och vi fick kika på deras lägenhet, riktigt fin.. Sen satt vi och sjöng och spela gitarr, sen vid två gick jag och julia hem.. Nu inväntar jag jobb.. Börjar 14 och jobbar till 19 så det blir en kort dag, hoppas det går snabbt.. Imorrn är jag ledig och det är skönt! Men man tackar ju inte nej till jobb heller.. men ska jobba lör och sön på 7eleven också.. Får nog skicka ett sms till min ömma moder och säga att hon får ringa på kvällen ist..

Och syrran är i thailand, lät som hon hade det bra.. Och imorrn sticker brorsan till dublin :D Syskona Johansson rock the world!! Älskar mina syskon! Måste börja skriva cv till årets sommarjobb som jag ändå hoppas på att få på hemmamark, fast vore kul att få uppleva en sommar här också, menmen, vi får se vad som händer.. nu ska jag se ett avsnitt av satc... Hasta la vista babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0