Det var skojj!

Igår va jag ledig :) lite skönt faktiskt, sov länge.. Sen duscha jag och käka lite sen gick jag ner på byn och mötte upp julia efter hennes jobb :) Jag köpte cosmopolitan som jag längtat lite efter.. Sen köpte julia ett par jättesnygga jeans.. Och jag köpte skor, opps.. Men mina sneakers är döda i princip.. Behöver ha ett par utanför jobbet.. Sjukt snygga är dom iaf :P hihi..

Igår på kvällen va jag hemma hos mersedes från jobbet,, Dom skulle ut så det var förfest där.. Var bara jag, mersedes och sandra till hem början men dom är riktigt trevliga och roliga att umgås med :) sen kom kay från jobbet med ett gäng kompisar :) Och när dom drog ut gick jag hem, då va klockan halv ett, snacka om att gå ut sent :P Sandra berätta en så rolig grejj när hon va på 3D-bio, hon satt brevid en tant som inte hade sina brillor på sig och när man inte har det blir det suddigt och då säger hon, jag som bara druckigt ett glas vin idag, hahahahah! och sen hade sandra sagt till henne, prova ta på dig glasögonen, och tanten bara, ÅJA! haha underbart!

Idag var det jobb mellan 7-14 men blev till halv fem istället så nu ska jag bara dega i sängen och kolla på gröna milen, riktigt bra film det :) Imorrn ska vi nog se avatar igen, fast i 3D :P Så kul när jag gick från jobbet idag, då mötte jag säkerhetsvakten på sletten :P världen är bra liten..
 
Ha en nydelig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0