Där ser man!

Var på mitt helvetesställe, börja med att virra omkring inne i köpcentret, jättemysigt för dom spela hög abbamusik när jag kom in på safari och det jobba en riktig heting där :D hade 5 min lunch med honom ;D grr! Jobbet var både bra och dåligt, bättre organiserat på helgerna, men gillar det fortfarande inte.. Sen nu ikväll va jag o julia och tog en fika med erik, svensken jag träffa på 7-eleven, ganska speciell :P men vi hade trevligt, efter gick vi tog en öl, då kom en tjej med två skivor i handen och hon sa hej och då fråga jag om hon va dj och det var hon inte, sen kom massa arbetskamfrater till henne så vi hade skitkul :P haha! Fast sen flytta vi till en egen hörna, vi ville inte va ivägen.. Nu ska jag sova.. Ska jobba på meny sletten 7.30-15.30 och sen 7-eleven 21-05, kommer va död.. fanns tydligen ingen annan som kunde ta den vakten, skönt att ahmed jobbar också..

Kolla vilken fin utsikt jag hade imorse från vårt vardagsrumsfönster! Typsikt att hela månen inte kom med på det kortet med bäst skärpa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0