Bra vecka...

Måste säga att det här är en bra vecka och snab bt går den också.. Förutom igår natt när jag inte kunde somna förrän halv tre, sen ringde adecco klockan 8.20 och jobb till 10-16 sen undra malin på 7-eleven om jag kunde ta hennes vakt och ni vet ju vad man säger, let's the dog out!! Så jag stack iväg o kosa mig på jobb, och ja jag va lite halvflummig o va allmänt glad ^^ tror det smitta av sig på vissa av kunderna :) dom andra va väl bara tråkiga.. Idag fick jag sova ut :) nu ska jag iväg på jobb på 7-eleven.. Ikväll blir det kino, avatar i 3D med jobbarkompisarna på sletten :) alla jag hört sett den tycker den är grym! Så det kan bli intressant! Sen får man med sig glasögonen!! :D



Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHHAHAHA! let the dogs out.. shit, jag skrattar varje gång. du är för söt. älskar också att du säger att du "kosade dig", och har tillochmed försvenskat det. underbart :D haha, galna människa.

2010-01-21 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0