Vilken kväll...

Ja, igår va det jobb på 7-eleven.. Massa saker att göra, sen krascha datasystemet och ahmed va sen.. Sen höll jag på o fixa massa saker efter han kommit för jag hatar att lämna massa saker till näste man på jobb och ahmed med sin sköna dialekt, jag fixar, bara gå :P Han är bra skön.. Sen va det hem käka lite och efter det vidare till mercedes för lite tjöt, lite dricka och allmänt umgås :) vi var 6 stycken från meny tror jag :) Sen vid elva tiden skulle vi gå ut.. Först skulle vi till ett ställe som hette downstairs men så var det inträde.. Då skulle vi ta fotbollsbaren men då var det bara jag o kay som gick in märkte vi.. Sen gick vi vidare till ett annat ställe.. Där gjorde jag världens miss! Typiskt mig,, Såg att det var en som visa legg när hon köpte dricka, så jag sprang och hämta mitt och visa öppet, hej jag är inte 20. Så jag går tillbaka och sätter mig med dom andra och lina går o köper en öl till mig och när jag sitter och dricker den kommer han i baren och säger att jag får dricka upp och gå sen.. Minst sagt osmidigt.. Fick känna mig lite vuxen i förmiddags när jag köpte vin på vinmonopolet för då får man minsann vara 18, konstiga är dom i norge.. Sen gjorde jag världens grejj hemma (som jag blivit mobbad över hela kvällen här hemma) jag hade renbäddat sängen för jag tvättat mina lakan.. VARNING!! KÄNSLIGA LÄSARE.... Sen kände jag att jag mådde lite illa så jag hämta en bunke och så skulle jag spy, va mörkt i rummet så jag missa halva bunken och fick halva spyan på mina RENA lakan och det andra i, suck säger jag bara!

Nu ska jag sova, imorrn väntar jobb på 7-eleven.. Först dusch och sen dunka sägen.. RAW

GOD HELG och grattis edvin som fyller ett år.. Tråkiga saker skriver jag inte här, allt vill man inte dela med sig av.. Plus vakter är fortfarande heta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0